fredag den 9. august 2013

Her kommer et lille indlæg. Sidder nu til min sidste time i uge 2 på escola cresimento, det er en kemi time om syre, etanol, NOx og andre ting ( af hvad jeg kan forstå). Selvom jeg godt kunne lide de første dage her, så har den sidste uge været endnu bedre! Folk er ikke så nervøse for at snakke med mig mere, og jeg begynder at få venner fra forskellige steder (jeg er endda blevet inviteret til en fest!). Men timerne er ikke blevet mere spændende, jeg forstår næsten ingenting, og det er med et hængende hår, jeg kan forstå, hvad de snakker om.. Og de eneste lektier jeg forstår nogenlunde, uden så meget brug af Google translate ( te amo) er matematik. I denne uge er jeg også blevet lovlig, jeg har lært at tage bussen hjem, jeg er begyndt til dans (jeg kan nu danse grundtrinene + lidt mere til suc og samba),  jeg har lært at sige endnu mere på portugisisk og jeg er allerede blevet afhængig af candycrush :P Det bliver desværre uden billeder i dag, for jeg skriver over min iPad. Beijo 

P.s hvad tænker i når hører Brasilien? Skriv det gerne som en kommentar. Jeg får nemlig ofte spørgsmålet "what do Denmark think about Brazil?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar