fredag den 2. august 2013

1. skoledag

Jeg har nu både haft min første og anden skoledag. Det var fantastisk, og folk er så søde! Jeg indrømmer at det kildede virkelig meget i min mave da jeg skulle til at gå ind på skolen... For nu hvis jeg ikke fik nogen venner? Det var dog slet ikke et problem. Ligeså snart jeg kom ind og min værtsfar gik (han skulle tjekke noget for mig) kom der nogle piger hen for at snakke med mig. Det viste sig at 2-3 af dem var mine ny klassekammerater :D Dog har det været noget nemmere at komme i kontakt med pigerne, så det har mest været dem jeg har snakket med.

Timerne er også dejlig nemme, eftersom jeg er et år bagud i forhold til min alder, så alt det jeg lærte i fysik, kemi, matematik, biologi og geografi det har jeg nu igen. Og jeg forstår endda nogle gange hvad læren siger :D  Lærene er også super søde, og det er virkelig et venskabeligt forhold som lærer og elever har med hinanden. For eksempel så gik min filosofi lærer rundt også kyssede alle pigernes hånd i dag (han er også lidt doido).. Så alt i alt er det fantastisk <3


Beijo :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar