tirsdag den 9. juli 2013

Finally there!

Saa er jeg ankommet i Brasilien. Trods skyerne er der virkelig varmt her. Min familie er i England lige nu, saa p.t bor jeg hos min kontakt person Paula og hendes familie. De er super soede! Det var en meeeeget lang flyvetur, saa er virkelig traet lige nu. Brasilianerne har kaempe familier, der holder foedselsdage hele tiden, og allerede her til aften har jeg vaeret til familie foedselsdag. Det var godt nok lidt tough at vaere med til den, for de koerte bare der ud af med portugisisk, saa jeg sad lidt som et haabloest lille barn, der ikke forstaar noget.. Men soede det er de. <3 Vi floej med alle de andre fra norden, der ogsaa skulle til Brasilien, saa lige nu er jeg helt vildt sprogforvirret, fordi jeg koerer paa Dansk, Norsk, "portugisisk" og lidt slatten engelsk..  

Jeg vil saette billeder ind fra flyveturen osv., naar jeg kommer paa min egen computer (det er ogsaa derfor, jeg bruger lidt alternertive bogstaver i det her opslag) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar